Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с тресене при потегляне 156 1,9 жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с тресене при потегляне 156 1,9 жтд

    От известно време започна едно не човешко тресене на двг-то а от тогава и скоростите затегнаха при смяна на предавките те.(включва парва давам газ точно като сам на полу съединител колата запо4ва да тресе и имам чувството че ще се откъсне нещо потеглям давам газ вси4ко е ок и не мога да превключа на втора с мн. усилие става) в първия момент си помислих че е някои тампон по скоростите или на мотора и затова тресе но уви на канала всички тампони са си ок!?Та въпроса ми е дали всички тия изнервящи промени са в резултат от заминал съединител или както вече прочетох из темите тук демпферения маховик да е заминал ?

    ---------- Post added at 01:41 ---------- Previous post was at 01:40 ----------

    благодаря предварително

  • #2
    ако при отделяне на 1-ва без газ цялата тресе и всички тампони са наред отиваме към маховик, но може и другото да е...
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Със сигурност ще разбереш като се свали съединителя и маховика. Няма кой да ти каже на 100%
      Аз имах подобен проблем, колата яко тресеше при потегляне, но си превключваше нормално скоростите.
      Оказа се, че беше маховика на съединителя нищо му нямаше.
      Подготви се и за 2-та варианта, пък дано е само от съединителя.

      Comment


      • #4
        проблема е в това че и с газ и без газ на първа тресе мн ще я разглобим като излезе някои лев и ще видим.а става ли от някаква друга кола маховика които да не е демферен има ли някои които да е правил нещо подобно на 156-ца ? питам за този вариант понеже ми се виждат множко 1000 лв за съединител при положение че взех колата за 2500

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от gerginov_i Покажи съобщение
          проблема е в това че и с газ и без газ на първа тресе мн ще я разглобим като излезе някои лев и ще видим.а става ли от някаква друга кола маховика които да не е демферен има ли някои които да е правил нещо подобно на 156-ца ? питам за този вариант понеже ми се виждат множко 1000 лв за съединител при положение че взех колата за 2500
          За това са ти я продали за толкова.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            колата си беше 6 като я взех мина близо година от както я взех имаше външни забележки за това беше на тази цена взех я от познат визията не ме притеснява понеже се занимавам с боядисване и какво искаш да кажеш с това че ще дадеш 5-6 хиляди за 156 и е гаранция че няма да здаде багажа ли ? с кола на старо всичко е късмет !!!

            колеги интересува ме става ли от някаква друга кола маховика които да не е демферен и има ли някои които да е правил нещо подобно на 156-ца ?
            Last edited by tonov; d.m.y г., 20:10.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от gerginov_i Покажи съобщение
              колата си беше 6 като я взех мина близо година от както я взех имаше външни забележки за това беше на тази цена взех я от познат визията не ме притеснява понеже се занимавам с боядисване и какво искаш да кажеш с това че ще дадеш 5-6 хиляди за 156 и е гаранция че няма да здаде багажа ли ? с кола на старо всичко е късмет !!!
              Въобще не си ме разбрал. Просто маховикът е с лимит около 250000 и сдава багажа. Предният собственик е бил на ясно с факта и се е оттървал овреме. Това го научих по трудния начин.

              Първоначално публикувано от gerginov_i
              колеги интересува ме става ли от някаква друга кола маховика които да не е демферен и има ли някои които да е правил нещо подобно на 156-ца ?
              Нема мърдане. Като си се хванал на това хоро, ще го тропаш.
              Може да потърсиш и втора ръка тук. Имаше добри коли, поминали се преждевремено.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                колега говорим на различни езици явно или си правим изводите сами колата беше внос проблема е явно че е от италия понеже те но обичат да подържат коли имам и една ланчия дедра купена от същия човек и е чук ниама хлоп няма троп и е по нова с една година и цената и беше мн по надолу от тази на алфата та нз ще разглобя и тогава ще говоря какво ми трябва исках да питам дали някои не е правил подобен експеримент на алфа но иавно ще е по дебелата сума ремонта

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от gerginov_i Покажи съобщение
                  колега говорим на различни езици явно или си правим изводите сами колата беше внос проблема е явно че е от италия понеже те но обичат да подържат коли имам и една ланчия дедра купена от същия човек и е чук ниама хлоп няма троп и е по нова с една година и цената и беше мн по надолу от тази на алфата та нз ще разглобя и тогава ще говоря какво ми трябва исках да питам дали някои не е правил подобен експеримент на алфа но иавно ще е по дебелата сума ремонта
                  Здравей колега,
                  Да ти завиди човек на правописа направо...
                  Ако наистина се окаже, че маховик, то трябва да е задължително демпферен, става от 2,4 или 1,9. Потърси във форума както те съветва колегата или по обявите за коли на части в нет-а. Може да си намериш читав за до 100-150 лв. втора ръка. Успех.
                  Alfa 156 2,4 JTD '99

                  Comment


                  • #10
                    този вариант (втора ръка за 100-150лв) е да закрепиш колата и да я шиткаш.
                    Ако мислиш да я караш даваш 1000лв и към 100к км би трябвало да няма ядове, дет се вика 1ст на км ако са ти проблем
                    ALFA 156 1.9JTD '98
                    ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007

                    Comment


                    • #11
                      Аз пък си карам така колата /маховик втора употреба/ вече 50 000 км. и не смятам да я шиткам
                      Въпрос на късмет и проверка относно намирането на маховик и до голяма степен начин на шофиране относно живота му.
                      Last edited by gopi; d.m.y г., 15:22.

                      Comment


                      • #12
                        ок благодаря ви колеги ще видим като я почна !

                        Comment


                        • #13
                          Темата е стара и не знам някой ще даде ли мнение!И моята започна да тресе при полусъединител на задна при изкарване от гаража и др, подобни ситуации.Проблема обаче се появи след смяна на семеринга на колянов вал от към скоростната кутия.Теча на масло се оправи ,но след 2-3 месеца започна това тресене.Не мисля ,че маховика има както е писано по-горе живот 250 000 км.Това е смешно твърдение.Проблема според мен е небрежната конвейрна работа в сервизите!За съжаление нямах условията да си свърша сам тази работа и рецидивът е налице.След ремонта ми казаха ,че съединителя е средна хубост! Какво остава тогава ,,,
                          Alfa Romeo 156 2.4JTD

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от SSG Покажи съобщение
                            Темата е стара и не знам някой ще даде ли мнение!И моята започна да тресе при полусъединител на задна при изкарване от гаража и др, подобни ситуации.Проблема обаче се появи след смяна на семеринга на колянов вал от към скоростната кутия.Теча на масло се оправи ,но след 2-3 месеца започна това тресене.Не мисля ,че маховика има както е писано по-горе живот 250 000 км.Това е смешно твърдение.Проблема според мен е небрежната конвейрна работа в сервизите!За съжаление нямах условията да си свърша сам тази работа и рецидивът е налице.След ремонта ми казаха ,че съединителя е средна хубост! Какво остава тогава ,,,
                            Прилича ми на откопчан, или неправилно закопчан аксиален лагер. И при мен имаше подобни симптоми, които се явиха изведнъж след сваляне на скоростната кутия. И аз отначало мислех, че е маховик. С времето ставаше все по-зле, докато накрая почна да не отделя съединителя. Като свалихме кутията се оказа, че се е счупило едното ухо на лагера. Маховикът си беше екстра.
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                              Прилича ми на откопчан, или неправилно закопчан аксиален лагер. И при мен имаше подобни симптоми, които се явиха изведнъж след сваляне на скоростната кутия. И аз отначало мислех, че е маховик. С времето ставаше все по-зле, докато накрая почна да не отделя съединителя. Като свалихме кутията се оказа, че се е счупило едното ухо на лагера. Маховикът си беше екстра.
                              Лошото е ,че е свързано пак със сваляне на скоростната кутия за да се разбере, а като не си го правиш сам процедурата не е от евтините,ако пък се окаже ,че трябва да се купува и съединител работата загрубява.Предполагам ,че самостоятелно не се продава такъв лагер.За сега не се проявява особено фрапантно.Надявам се да не се задълбочи.Ако се задълбочи извода от темата е ,че най-добре да си подготвен финансово за нов съединител!
                              Alfa Romeo 156 2.4JTD

                              Comment

                              Working...
                              X